środa, 17 października 2012

Luźne spodnie na zamek w kratę + czarna kamizelka

Uwielbiam tę porę dnia, a w zasadzie wieczór. Synek już grzecznie śpi, mieszkanie ogarnięte i w końcu mam czas tylko dla siebie! Tylko ja, cisza i moja pasja!
Te stylizacje, które teraz zamieszczam to owoc mojej pracy gdzieś sprzed 2 miesiecy- zresztą widać to po zdjęciach, są słoneczne, ubrania też są jeszcze lżejsze.. Jednak "jade po kolei", chcę zaprezentować całą nową kolekcję.
Myślami i projektami jestem jednak juz w całkiem innym miejscu. Mam już skompletowaną prawie całą kolekcję jesienno-zimową, pełną bluzek z baskinkami, zwiewnych koszul w najmodniejszych kolorach burgundu i butelkowej zieleni, słodkich bluzeczek z kołnierzykiem typu bebe oraz najmodnejszych rozkloszowanych spódnic. Część ubrań czeka jeszcze na opracowanie stylizacji i sesje zdjęciowe, część jest już przygotowana do prezentacji i sprzedaży. Zdjeć mam tyle, że w zasadzie co dzień mogłabym dodawać nowy post, jednak czasu brak!..
Co do sprzedaży to ruszyłam równiez z projektem sklepu internetowego, w którym bedzie dostępna cała kolekcja. O postepach będę Was informować na bieżąco.

Pozdrawiam cieplutko!













phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
waistcoat - Zara
pants - my project: Livia Clue
bag - Zara
bracelets - no name, H&M
earrings - gift from my grandma
shoes - Zara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz