czwartek, 18 października 2012

Szorty w pustynnych plenerach

Hellloooo!
Z tej stylizacji prezentuję tylko kilka zdjęć. W dniu, kiedy robiłyśmy zdjęcia masakrycznie wiało i po prostu nic więcej nie nadaje sie do pokazania. Bluzkę rozwiewało mi na wszystkie strony...  A na 70 % zdjęć mam włosy na twarzy...:)... Szkoda, bo miejscówa fest mi się podoba. Prawdopodobnie wykorzystam ten plener jeszcze do jakieś stylizacji.
Na zdjęciach mam na sobie bluzeczkę i szorty mojego projektu - Livia Clue. Bluzeczka ma modną w tym sezonie baskinkę oraz beżowe rękawy, wykończone czarnymi mankietami. Szorty są z czarnego, grubszego materialu, idealnego na sezon jesienno-zimowy.
A jutro pobudka o 5:30 i na grzyby!!!! UWIELBIAM!








phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
blouse - my project: Livia Clue
shorts - my project: Livia Clue
bag - Zara
bracelets - no name, H&M
earrings - H&M
glasses - Mango
socks - H&M
shoes - Zara

1 komentarz:

  1. Masz bardzo ciekawe buty, jeszcze takich nigdzie nie widziałam - a to duży komplement, bo teraz na blogach to można zobaczyć dosłownie wszystko! :D Fajnie, że chociaż jakieś zdjęcia ocalały i wiatr nie pokrzyżował Ci do końca planów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń