sobota, 6 października 2012

Turkusowa koszula = turkusowe marzenie

Hellooo! Dzisiaj prezentuję Wam moją ulubioną koszulę z nowej kolekcji, w moim ukochanym  turkusowym kolorze. Koszula jest luźna, z asymetryczną długością (oczywiście ;), z długim rękawem, który można podwinąć i zapiąć guziczkiem. Koszula zamiast kołnierzyka, ma bardziej kobiecą, stójkę.

Nie wiem, czy też tak macie, ale ja i moje modowe upodobania bardzo szybko dostosowują się do zmieniających się trendów w modzie. Wystaczy, że parę razy zobaczę jakiś nowy fason, kolor czy deseń a momentalnie zaczyna mi się to podobać i tylko to chcę nosić.  Wiadomo są określone motywy, które zawsze będą mi się podobały i to jest niezmienne czyli, podkreślona talia, szerokie spódnice, odkryte ramiona, kokardy i aplikacje,  allle na ten moment uwielbiam wszystko co szerokie, trochę za długie, powiewające. I właśnie teraz takie koszule podobają mi się najbardziej i kobieta w nie ubrana wydaje mi się maxymalnie powabna i atrakcyjna. A jeśli koszula jest w turkusowym kolorze i dodam do tego beżowo-złote dodatki to mniej więcej tak prezentuje się mój look marzeń na słoneczny dzień.

Apropos -dziś kolejny dzień pięknej pogody! Jesień jest dla nas łaskawa w tym roku. Myślę tu głównie o blogerkach, które tak jak ja robią dużo zdjęć i stylizacji. I właśnie dzięki tak cudnej aurze mogą one odbywać się wciąż w plenerach.  Korzystamy z dobrodziejstw naturalnego światła i ciekawych miejsc na wyciągnięcie ręki. Jednak wszystko co dobre, szybko się kończy-niebawem trzeba będzie zacząć kombinować ze studiem czy jakimiś interesującymi wnętrzami...


Pozdrawiam i życze przyjemnego weekendu!

















phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
shirt - my project: Livia Clue
pants- Zara
 bag - River Island
bracelets - H&M
earrings - H&M
shoes - New Look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz