środa, 10 października 2012

Wzorzysta koszula z kieszeniami na szafirowym tle

Helllooo!
Wczoraj zamieściłam tylko zdjęcia i nie miałam już sił nic pisać. Piszę więc dzisiaj pomiedzy obrabianiem nowych zdjeć, wystawianiem aukcji, dogladaniem zupy i zabawą z moim synkiem ;)

Ostatnio mocno wkręciłam sie w taki portal modowy: Modna Polka. Można na nim dodawać swoje "wyglady" czyli stylizacje, oceniać wyglady innych, dodawać do ulubionych i samemu też dostawać punkty za aktywność. Wszystko super: świetne miejsce, wciągająca zabawa-tylko czasu brak...
I wtedy ogarnia mnie refleksja.. Wracam pamięcią do czasów studniów, nie mowiąc juz o czasach liceum i dochodze do wniosku, ze wolny czas, taki tylko dla mnie, skurczył się do nędznego minimum...:(
I tak byłam dość zajętą studentką , bo oprócz zajeć na uczelni chodziłam 2 x w tygodniu na angol i hiszpański, a 4 x w tyg. dawałam korepetycje z angielskiego.
Jednak wieczory na bank miałam juz tylko dla siebie. I przechodząc (w koncu ;) do meritum- wtedy mogłabym siedziec na takim portalu cały wieczór, ogladać, oceniać, inspirować się, itp.
A wieczór młodej mamy, do tego pracującej mamy, jest na maxa wypełniony obowiazkami. Dzidziś musi dostać sytą kolację, co by przespał całą noc(co jak dotąd zdarzyło się mojemu synkowi aż 3 razy...), następnie kąpiel (która na pewno należy do przyjemniejszych obowiązków) + wszystkie czynności pielęgnacyjne. Później lulanie...raz mniej, raz bardziej wyczerpujące...Kiedy zamykam drzwi sypialni...zostaje mieszkanie do ogarnięcia, przygotowanie kolacji, nie daj Boże jakieś gotowanie obiadu na nastepny dzien...tak, tak moje kochane..
Tak więc młodsze koleżanki blogerki, korzystajcie póki macie wolny czas, bawcie się, realizujcie, bo póżniej już zawsze to co bedziecie robić dla siebie będzie robione kosztem czegoś albo kogoś..
O fuck, ale smęty :)))))
Siii yyaa











 


                                                                                  


 phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
shirt - my project: Livia Clue
skirt- my project: Livia Clue
bag - Zara
necklace - no name
bracelets -no name
earrings - Reserved
leggings - Zara
shoes - Zara

4 komentarze:

  1. poczulam moje ukochane lata 80!

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez bardzo lubie klimat i modę tamtych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, znalazłam go bo kupiłam u ciebie spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ;) również za zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń