piątek, 23 listopada 2012

Granatowo-koralowe bermudy w paski + srebrne dodatki

Bermudy, które dziś prezentuję pojawiły sie już we wcześniejszym poście, ale w innej wersji kolorstycznej. Te z dzisiejszej stylizacji są w bardzo lubianym ostatnio przeze mnie granacie i koralu. Połączenie tych 2 kolorów bardzo mi się podoba, jest mega oryginalne. Spodnie zestawiłam z granatową torebką-workiem i granatową bluzeczką z wielka srebrną kokardą. Do stlizacji dobrałam srebrną biżuterię, która w sezonie jesienno-zimowym zastapiła wszechobecne latem złoto.
 
 
 










 
phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
jacket - Zara
top - Zara
pants - my project Livia Clue , 69,99 zł
bag - Zara
earrings - H&M
bracelets -H&M, no name
shoes - no name

2 komentarze:

  1. no te spodnie do mnie bardzo przemawiają, są rewelacyjne! super look!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw ! Pozdrawiam :) http://magdaswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń