piątek, 9 listopada 2012

Marynarka boyfiend's w szarościach

Ufff, koniec tygodnia, w końcu... Jestem jakaś wyjątkowo zmęczona... Resztkami sił zamieszczam ten pościk prezentujący marynarkę z tweedu typu boyfriend's.
 Stylizacja jest jedną z moich ulubionych! Kojarzy mi sie z jakimiś wiejskimi klimatami, a drzwi przy których stoję przypominają mi drzwi do szopy czy jakieś stodoły... Kto by pomyslał, że zdjęcia są robione "na garażach", obok blokowiska :).
Ok, nie mam sił pisać nic więcej.. Teraz pi, tvik i relaxik! O niczym innym nie marzę..Miłego weekendu życzę wam!Siii yaaaa!
 
 













phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
 
jacket - my project Livia Clue , 129,99 zł
shirt - my project Livia Clue , 69,99 zł
leggings - Zara
bag - Zara
necklace - no name (via Allegro)
bracelets - no name (via Allegro)
shoes - Zara

3 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Przyznam, że jestem pod wrażeniem, że takie piękne rzeczy projektujesz :)Miłego weekendy Tobie również!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty buty buty :) cudo :)
    fajny look :) super ta kokarda!
    mam też te legginsy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochodzę z wioski i faktycznie drzwi przypominają wejście do stodoły :P
    Stylizacja bardzo mi się podoba a najbardziej marynarka :)
    Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń