piątek, 30 listopada 2012

Osrebrzona tweedowa spódnica z baskinką

"Osrebrzona" ponieważ zestawiłam ją ze srebrnymi dodatkami, które w sezonie jesienno-zimowym zostapiły złotą biżuterię i strasznie mi się podobają. W ogóle te pory roku:jesień, zima a zwłaszcza zima kojarzą mi się ze srebrnym kolorem: połyskujące płatki śniegu, błyszczące sople lodu itp .Taaak zdecydowanie, zima -srebro, lato-złoto! W tym poście prezentuję kolejną spódniczkę z baskinką z mojej kolekcji Livia Clue. Fason się powtarza, inna jest tu tkanina. Świetna gatunkowo, gruba, mięsista,a zarazem naciągająca się  przez co jest wygodna w noszeniu i fajnie dopasowuje się do figury. Wzór materiału bardzo ciekawy, lepiej widać z bliska, taki szaro-stalowy melanż. Ze spódniczką zestawiłam debiutująca tu na blogu, a strasznie przeze mnie eksplatowaną w realu, bluzeczką z mojej ukochanej Zary (myślę, że zauważyliście, że większość rzeczy mam właśnie z tej firmy). Cała stylizacja jest jedną z moich ulubionych: delikatna, a zarazem elegancka i kobieca. Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających, a w szczególności te kilka osób, które komentują zamieszczane tu stylizacje! :*****
 
 
 














phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
shirt - Zara
skirt- Livia Clue, my project
bag - Zara
bracelets -no name
brooch - no name
leggings - Zara
shoes - Zara

5 komentarzy:

  1. bluzka i buty to moje numery 1 :) super!
    :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja spódniczka jest cudowna, już od dawna podziwiam Twoje zdolności twórcze :) piękne robisz projekty :) Cały set super, bluzeczka bardzo wpadła mi w oko. Z najnowszej kolekcji? Buziak i miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka jest z wiosenno-letniej kolekcji. Kupiłam ja na wyprzedaży,więc chyba nie ma juz jej w regularnej sprzedaży..:( uwielbiam ją! dziękuje za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty cudowne! nowa kolekcja ?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak nowa kolekcja, buty kupiłam na Allegro, widziałam ich dosć sporo, więc powinny jeszcze być dostępne :) dziękuje za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń