poniedziałek, 5 listopada 2012

Pasiaste bermudy Livia Clue w wersji eleganckiej

Hellooo! Tak jak obiecałam, prezentuję stylizację w bermudach mojego projektu  Livia Clue.
Spodnie uszyte są z świetnej jakości materiału, rozciągliwego, lejącego, bardzo miłego w dotyku.
Z racji swojego luźnego fasonu sa bardzo wygodne i ja czuję się w mnich mega komfortowo.
Bermudy dostępne są także i innym zestawieniu kolorystycznym: koralowo-granatowym.
Ostatnio tyle napisałam się o moim zamiłowaniu do koloru i kolorowych stylizacji, a tu proszę bardzo stonowany, w zasadzie dwukolorowy zestaw. No cóż widocznie wyjątek potwierdza regułę :)
W tej stylizacji przede wszystkim zależało mi, aby pokazać, że spodnie o tak oryginalnym fasonie można nosić także w wersji eleganckiej. Mam nadzieję,że mi sie to udało..?
 
 
 









 
phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
 
jacket - Zara
top - Zara
pants - my project Livia Clue , 69,99 zł
bag - Zara
earrings - no name (via Allegro)
bracelets -H&M
shoes - Zara

2 komentarze:

  1. Stylizacja jest boska, a spodnie - rewelacyjne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy fason spodni-ale zastanawia mnie jak wyglądałyby uszyte z jednolitej kolorystycznie i bardziej "lejącej się" tkaniny.

    OdpowiedzUsuń