środa, 21 listopada 2012

Rozkloszowana spódniczka w pepitkę + szafir

Witam kochani:) Dziś odmiennie dodaje post na początku dnia. Wieczorem często jestem już wykończona i nawet nie mam sił nic napisać.  Poza tym nie mogłam sie juz doczekać, aby sie z wami podzielić ta najnowszą stylizacją.  Zdjęcia były robione tydzień temu w Piekarach Śląskich na bardzo popularnej "sesjowo" Kalwarii. Miejsce jest bardzo urokliwe, pełne malutkich kapliczek, uliczek, schodów, mostków i takich kliamtów.
Z moich projektów mam na sobie burgundową koszulę oraz rozkloszowaną spódniczkę z pepitki. Spódniczka jest bardzo wdzięczna i idealnie pasuje do takich grzecznych stylizacji, a 'la pensjonarka. Ostatnio spodobały mi sie takie zestawy, chociaż sobiście wolę troche inny styl.
Jeśli się wam podoba to dajcie jakoś znać, np. dodajcie komentarz ;) buziaki!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
sweater- H&M
shirt - my project Livia Clue , 69,99 zł
skirt - my project Livia Clue , 69,99 zł
tights - no name
socks - H&M
bag - Zara
earrings - H&M
necklace - no name (via Allegro)
bracelets -H&M, no name
shoes - Zara

2 komentarze:

  1. Ale pięknie tu u Ciebie :)Bardzo mi się podoba Twoje niebanalne połączenie kolorów, całość prezentuje się naprawdę efektownie ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może miałabyś ochotę nawzajem się obserwować? :)
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawienie jest pomysłowe, ładne kolory, tylko duża ilość dodatków trochę rozprasza uwagę.
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt ;)

    OdpowiedzUsuń