piątek, 2 listopada 2012

Sukienka z baskinką w drobną pepitkę Livia Clue

A oto jedna z sukienek z baskinką z nowej kolekcji jesien-zima 2012/2013. Sukienka uszyta jest z pięknego materiału w biało-brązową drobną pepitkę, przetykaną srebrną niteczką. Tkanina ślicznie mieni się w słońcu, co udało sie uchwycić na niektórych zdjęciach. Ja akurat bardzo lubię srebrne albo złote nitki w tkaninach, lubie jak coś sie błyszczy. Taka sroczka ze mnie trochę jest :)
Taki wściekły pomarańczowy był szalenie modny latem, teraz jest go o wiele mniej, ale pomarańczowe rajstopy idealnie pasowały do terobki mojej mamy i pomarańcz wystąpił tu w roli głównej! A połączenie pomarańczu z tym szafirowym tłem to właśnie jest moja bajka!
Ja w ogóle bardzo lubię KOLOR! Lubię gdy tkanina ma mocny, wyrazisty kolor, uwielbiam kolorowe dodatki: torebki, buty. Lubie również kontrasty, takie jak fiolet-róż, niebieski-czerwien, turkus-róż i wiele, wiele innych. A jak uda sie kilka kolorów połączyć ze sobą i dobrze to ze sobą współgra to dopiero jest mistrzostwo!
I choć z mojego doświadczenia wiem, że najlepiej sprzedają się ubrania stonowane, w czerni, w szarości to nie poddaje się i wierzę w to, że coraz wicej osób przekona się do ubrań w bardziej zdecydowanych, żywych kolorach i na ulicach stanie się w końcu po prostu ciekawiej!

 
 












phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
dress - Livia Clue, my project
jacket - no name (via Allegro)
bag - no name
tighst - no name
necklace - no name (via Allegro)
bracelets -H&M
shoes - Hegos

3 komentarze:

  1. Świetna sukienka :) i do tego te pomarańczowe rajstopy... Genialnie to wygląda :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka,uwielbiam pepitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!:) Widzę delikatny akcent Halloweenowy w tych pomarańczach:)

    Ps. Kochana odpisałam Ci na maila:)

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń