poniedziałek, 28 stycznia 2013

KONKURS - 4 bluzeczki z baskinką i kołnierzykiem Livia Clue

Oto moje najnowsze projekty bluzeczek z baskinką. Każda ma w sobie coś co lubię oraz to co jest aktualnie wśród dominujących trendów. Pierwsza jest w pepitkę, taką drobniutką, druga ma cekinowy kołnierzyk a trzecia i czwarta są w mocnych kolorach, w lubiane przeze mnie wzory zwierzęce. Wszystkie opieraja się na tym samym fasonie, ale każda jest inna. A Wam która podoba sie najbardziej? Bluzeczka, która będzie cieszyła się największym powodzeniem będzie nagrodą w KONKURSIE :) Zachęcam zatem do komentowania!
Kiedyś wspominałam o planach związanych z założeniem własnego sklepu interentowego. Wszystko jest aktualne, trwają pracę nad końcowym projektem graficznnym i myslę ,że za dobry miesiąc sklep już ruszy :))) Sama nie mogę się juz doczekać!!!
 
 
 
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Boskie baskinki! Piękne kolory i wyglądają na dobrze skrojone. Już oglądałam Twoje aukcje na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te Twoje bluzeczki! Mi osobiscie najbardziej podoba sie czarna z cekinowym kolnierzykiem! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem fanka klasycznej elegenacji wiec stawiam na te w pepitke :) sa przecudowne! zazdroszcze talentu i urody! pozrdawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna cudowna, sam szyk i elegancja. Wyglądasz w niej jak księżniczka.
    Wszystkie projekty na allegro szalenie modne!
    Po prostu Perfect!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również najbardziej podoba się czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna bluzeczka z baskinką i pięknym kołnierzykiem jest przepiękna...Kocham elegancję:) Jest Pani wspaniała projektantką :) Kiedyś będzie Pani bardzo sławna... Czego Pani życzę z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Kochana z miłe słowa uznania :) Juz niebawem konkurs, w którym nagroda bedzie właśnie ta czarna bluzeczka :)

      Usuń
  8. Mnie podoba się pepitka! Kocham pepitkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :) A co z konkursem ? Pozdrawiam serdecznie... mitsu9

    OdpowiedzUsuń