środa, 16 stycznia 2013

Biała koszula z ćwiekami + złote dodatki

Dziś stylizacja bez udziału mojego projektu. Ostatnio bardzo podobają mi sie zestawy z białą koszulą (w mojej kolekcji tez pojawią się białe koszule, mam w głowie pomysł na przynajmniej 4 :))) A w szczególności zestawienie bieli ze złotem. Wszystko razem wygląda prosto,a zarazem elegancko. Prezentuję znowu tę samą kamizelkę, ale nic na to nie poradzę, że tak bardzo mi sie podoba..;) I oczywiście moje ukochane mokasynki z Zary. Od czasu znienawidzonych przez wszystkich białych kozaczków myślałam, że już nigdy nie będę miała żadnych białych butów. Jednak jak tylko wyszukałam je na Allegro, od razu je nabyłam i od tego czasu są moimi ulubieńcami. Podobnie jak czarne buty pasują niemal do wszystkiego, a dodatkowo rozjaśniają cały wygląd. W zestawie również nowa torebka i zegarek- prezenty urodzinowe od moich Dziewczynek :*
Chciałam bardzo podziękować wszystkim za odwiedzanie mojego bloga i zachęcić do polubienia funpaga mojej firmy Livia Clue !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phot. Monika Liszka
I WAS WEARING

waistcoat - Zara
shirt - Reserved
pants - Mango
earrings - H&M
ring - W.KRUK
watch - New Yorker
bag - Mohito
shoes - Zara
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. świetna torebka :)
    zapraszam Cie na swojego bloga :) znajdziesz dla siebie inspiracje :)http://www.e-glamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty to moje marzenie :) są świetne!
    super wyglądasz! niesamowity kolor oczu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka! Sama szyjesz?;> Niesamowicie zazdroszczę każdej utalentowanej osobie.:p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuję :)bluzeczka jest z Reserved, sama projektuję, szyć tez potrafię, ale pozostawiam to profesjonalistkom-czyli moim krawcowym :)

    OdpowiedzUsuń