wtorek, 22 stycznia 2013

Bluzeczka z baskinką w złote centki - nowość!

Dzisiaj króciutki post, tylko kilka zdjęć. Chcę pokazać wam moja nowa bluzeczkę z baskinką. Fason bardzo prosty, za to materiał oryginalny: na czarnym tle wytłaczane cetki ze złota obwódką. Bluzeczka jest elegancka, idealnie nadaje się na wszelkiego rodzaju uroczystości. Świetnie będzie wyglądać pod żakietem. Pasuje też do moich skórkowych spodni ze złotym zamkiem. Zestawiłam ją na 2 sposoby z dużymi złotymi kolczykami oraz z ornamentową kolią, bo nie mogłam się zdecydować jak wygląda lepiej..:)









phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
pants - Livia Clue
watch - New Yorker
bracelets - H&M
shoes - Zara

4 komentarze:

  1. nice look ;) jest świetny

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam baskinki, cały czas mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz!! Bardzo ładna bluzeczka ale mnie zaintrygował fason spodni!
    Super!
    Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna bluzka (bo uwielbiam baskinki), ale to i tak nic przy spodniach - boskie!

    OdpowiedzUsuń