niedziela, 13 stycznia 2013

Czerwona sukienka z baskinką Livia Clue

Dziś, tą wieczorową porą prezentuję wam moja najnowszą sukienkę z jesienno-zimowej kolekcji. Sukienka oczywiscie z baskinką. Fason prosty, innowacją pojawia się w samej baskince.
Sukienka na razie dostepna jest tylko w czerwieni, ale prawdopodobnie pojawi sie jeszcze w innym kolorze. Wypuszczając nowy model ubrania dobrze jest wypróbowac wiecej niz jeden kolor. Może byc tak, że fason okaze sie trafiony, ale kolor się nie spodoba.
A czerwień należy akurat do kolorów dość trudnych do noszenia. Albo ktoś ją uwielbia, albo zdecydowanie nie lubi. Jest to odważna barwa, dominująca, dodatkowo kojarzona z dość wyjściową sytuacją. Są jednak kobiety, które czują się w czerwnieni wspaniale: kobieco, pociągająco..Czerwień dodaje pikanterii, tak jak czerwona szminka czy czerwone szpilki. Ja osobiście za czerwonym nie przepadam, ale w
tym sezonie czerwień jest dość modna, więc przychylniej patrze w jej stronę ;)
Tak więc prawdopodobnie wypuszczę jeszcze jedna sukienkę albo w czerni, albo szarości. I z pewnością zaprezentuję ją tutaj. Tymczasem dobranoc i do nastepnego posta! :*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
phot. Monika Liszka

I WAS WEARING
dress - my project: Livia Clue
shirt- my project: Livia Clue
tights - no name
bag - Zara
necklace - no name via Allegro
bracelets - H&M
shoes - Irregular Choice
 

3 komentarze:

  1. Wszystko fajne, szczególnie podoba mi się sukienka, zmieniłabym tylko rajstopy na czarne lub zwykłe opalone ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka super; trzymam za Ciebie mocno kciuki

    ag gaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie mam rzeczy w kolorze czerwieni, ale jak szukałam jakiś fajnych sukienek na Allegro, trafiłam na Pani sukieneczkę i zakochałam się w niej szalenie:) Tylko teraz kwestia rozmiaru,jak już mi Pani doradzi za pośrednictwem e-maila to ją sobie kupię.Czerwień w tym sezonie jest bardzo modny a to taki kolor który pasuje właściwie Wszystkim :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń