sobota, 16 lutego 2013

Asymetryczna czarna koszula oversize + legginsy w pepitkę


Oto koszula- marzenie!Moje marzenie, które sie spełniło, bo koszula jest w mojej kolekcji. Zawsze taką chciałam mieć: luźną, z podwijanymi rękawami (bo starsznie mi się one podobają) z asymetryczną długością, czarną, wygodną, a zarazem elegancką! Koszulę ubieram prawie do wszystkiego i zawsze czuję się w niej świetnie. Jako młoda wciąż mama (choć synek rośnie i ma już prawie 1,5 roczku ;*) bardziej komfortowo czuję sie w luźniejszych rzeczach. Trend oversize pokochałam więc od razu ;)  Lubię czuć się swobodnie, ale równocześnie kobieco i niecodziennie! Wykończenie dekoltu koszuli sprawia, że wygląda ona bardziej elegancko niż standardowy kołnierzyk. Jesli koszule wpuścimy do środka, mamy wtedy już naprawdę szykowną bluzkę, zwlaszcza że dekolt zostal wykonany z lekko błyszczącej takniny.
Do koszuli najchętniej wkładam legginsy w pepitkę, które także sa moim projektem ostatnio strasznie przeze mnie eksplatowanym :))  :) No cóż jestem chodzącą reklamą własnej marki :) Pozdrawiam i zachęcam do komentowania!













phot. Monika Liszka
I WAS WEARING
earrings - H&M
necklace - no name (via Allegro)
branslets - H&M, Promod

17 komentarzy:

  1. Świetna jest ta koszula, jak dla mnie szkoda,że nie ma normalnego kołnierzyka, bo od razu bym ją brał;-)

    Z pozdrowieniami, Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna koszula <3 bardzo pasuje do tych legginsów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się koszula, mam nawet podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie
    napisałam do Pani :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wspaniała stylizacja :) Getry w pepitkę i cudowna asymetryczna,czarna koszula... Po prostu bajka :) Pozdrawiam serdecznie...mitsu9

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę sylwetki :)
    A koszula i leginsy wyglądają razem wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pepitkę w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja fajne leginsy.super..zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw. Uwielbiam pepitke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne legginsy, z tą koszulą - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula z legginsami wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. i koszula i legginsy bardzo ładne,a razem wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja i bardzo fajny blog tylko troszkę ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz! świetne spodnie !!!! świetny blog !!!
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń