poniedziałek, 11 lutego 2013

Kamizelka z futerka + legginsy w paski Livia Clue

Dzisiaj stylizacja w ciepłych odcieniach beżu, w połączeniu z czernią. To świetny zestaw zarówno na co dzień i jak na bardziej wyjściową okazję. Futerko świetnie sprawdza się w zimowe dni, jak nic innego grzeje i jest mega milutkie. Pod spodem koszula mojego projektu z delikatnego szyfonu. Jest dosć przezroczysta, ale kamizelka jest tu idealnym rozwiązaniem. Większość zakrywa, trochę odsłania-tak powinno być! Do tego getry w paski, równiez Livia Clue-  wygodne, wyszczuplające i wydłużające nogi! Dostępne w sprzedaży na Allegro. Niebawem w 2 innych zestawieniach kolorystycznych: połaczenie kremu z granatem i koralowego z granatem. Zapraszam i pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :*










phot. Monika Liszka
I WAS WEARING

waistcoat - H&M
earrings - H&M
bracelets - H&M, Promod
lity- no name

12 komentarzy:

  1. Bardzo super zestawienie całości :) Getry,koszula,futerko...Wszystko razem tworzy mega całość...Pięknie...Podoba mi się bardzo :) Pozdrawiam serdecznie... mitsu9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz świetny styl, możesz być inspiracją dla innych!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękną koszulę! Bardzo podoba mi się jej połączenie z legginsami! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Te legginsy, są świetne! ;) Bardzo mi sie ten zestaw podoba, fajna stylówka. Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow beautiful outfit ! I adoooooore so so much !

    kiss kiss from Switzerland :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kamizelka <3 bardzo podoba mi się to zestawienie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne świetne leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, legginsy są mega, zawsze chciałam takie mieć, bo fajnie wydłużają nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. legginsy są cudowne <3

    Obserwuję i liczę na rewanż:D
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG, You look amazing, love the striped leggins! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń