piątek, 1 lutego 2013

Legginsy w norweskie wzory: turkus + brąz + beż

Od zawsze podobały mi się tkaniny i ubrania w norweskie wzory. Kojarzyły mi się z zimą i śniegiem, które tak uwielbiam, świętami, grzanym winkiem przy kominku, Skandynawią do której czuje sentyment itp. Po prostu same pozytywne skojarzenia. Do tego sam wzór jest bardzo ciekawy i najczęściej występuje w bardzo ładnych połączeniach kolorystycznych.
 Więc gdy w tym sezonie zapanował trend na ubrania w norweskie wzory (głównie na swetrach, getrach, ale także krótkich spódniczkach i np. ponczach) bardzo się ucieszyłam i w mojej kolekcji nie mogło zabraknąć właśnie takiego deseniu. Legginsy pojawiają się u mnie dość późno..., ale słyszałam, że zima jeszcze nie odpuściła, więc mimo wszystko zachęcam, zachęcam. Poza tym taki wzór jest chyba na zimę ponadczasowy..
Dodam tylko, że tkanina z których uszyte są getry oprócz tego, że ma kolory wprost do zjedzenia(mój ukochany turkus +brąz :) to jest świetna gatunkowo (przypomina wełenkę) -  milutka, cieplutka, trochę myziata.
W zestawie wystąpiło również futerko z H&M (moja nowa zdobycz z Allegro). No i niezawodne na zimowe mrozy sznurowane Naje z pomponami ;)











phot. Monika Liszka
I WAS WEARING

waistcoat - H&M
sweater - no name
earrings - H&M
bracelets - gift from my grandma
shoes - Nike



3 komentarze:

  1. świetne legginsy i kamizelka !!! <3 extra zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, mega futrzak i leggi!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te legginsy!

    pozdrowienia również z Katowic!

    super stylizacja, bardzo mi się podoba, dodaję Twojego bloga do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń