niedziela, 3 lutego 2013

Czarna koszula z cekinowym kołnierzykiem i mankietami

Dzisiaj tak króciutko, póki mój malutki jeszcze drzemie..
Prezentuję moją nowa koszulę z cekinowymi wstawkami: kołnierzykiem, mankietami i listwa z przodu. Koszula uszyta jest z czarnego szyfonu. Wiem.. prześwituje, ale w dobie tak odkrywanych dekoltów, gdzie nieraz "wszystko " jest na wierzchu, uważam, że piekna czarna bielizna jest jak najbardziej na miejscu. Dla bardziej wstydliwych koszulka albo top na ramiaczkach ;)
Pozdawriam serdecznie wszystkich tu zaglądających! ;***













phot. Monika Liszka
I WAS WEARING
pants - Mango
earrings - no name
belt - Reserved

16 komentarzy:

  1. ta koszula jest bardzo seksowna <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak zawsze zachwycasz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula super, ale kolczyki jeszcze cudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula swietna! Pieknie pozujesz do zdjec;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest fantastyczna :) Bardzo elegancka...Można ją nosić właściwie do wszystkiego... Kupię ją w swoim czasie na Allegro.Pozdrawiam serdecznie :)mitsu9

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! dotarłam tu z modnejpolki :):) stylizacje świetne! aby nie przeoczyć nowy wpisó dodaję do obserwowanych :)
    zapraszam od siebie na blogspocie i facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję-tez Cię kojarzę z modnejpolki :)zaraz zaglądam na Twojego bloga!

      Usuń
  7. W czerni ci do twarzy, meeeega :) buziaki, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. alez ta koszula jest zachwycajaca jak Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oj niesamowita jest ta koszula <3 ślicznie w niej wyglądasz !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowna koszula :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję kochane, bardzo mi miło, że koszula się Wam podoba, będą jeszcze inne w połączeniu z burgundem, butelkowa zielenia i bielą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To wspaniale że planuje Pani wprowadzić inne kolory :) Będę zaglądała na Pani strony... Również na Allegro :) Pozdrawiam serdecznie... mitsu9

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula mi się podoba, z delikatnym akcentem szaleństwa xd

    OdpowiedzUsuń
  14. super ta koszula
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń