piątek, 8 lutego 2013

Sweter w kropy + legginsy w czarno-beżowe paski

Kontrasty to coś co lubię (zarówno w kolorach, jak i w deseniach). Obecnie moda jest bardzo tolerancyjna. Panuje całkowita dowolność w łączeniu rozmaitych wzorów i kolorów. Tym razem  zestawiłam ze sobą kropy i paski.  
Sweter to mój nowy nabytek. Jest słodki; nie widać tego na fotach, ale te kropy są z takiego miśkowatego materiału. Leggi to mój projekt; są już w sprzedaży. Niebawem pojawią się jeszcze 2 warianty kolorystyczne: kremowo-granatowe oraz koralowo-granatowe. Sweter i szorty to zdobycze z Allegro. Jak juz pisałam jestem maniaczką zakupów na Allegro - wyszukuję, obesrwuję, nastawiam przypomnienia i licytuję. Często wygrywam ubrania za naprawde małe pieniądze!
Muszka to pamiątka z moich zagranicznych wojaży, kupiona na szybko do pracy w kasynie w Brighton ;) Później w muszce często pojawiałam się na imprezach ( jeszcze za studenckich czasów)...Zakładałam czarny gorset z odkrytymi ramionami i  do tego właśnie muszkę-taki typowo męski akcent zawsze robił spore wrażenie na facetach :) Tutaj fajnie dopełniła całość stylizacji.














phot. Monika Liszka
I WAS WEARING

sweater - Zara (na MP. się pomyliłam ;)
shorts - Abercrombie & Fitch
earrings - H&M
bracelets - H&M
bag - Zara
lity - no name

10 komentarzy:

  1. Pięknie :) Świetna stylizacja ... Pozdrawiam.mitsu9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś barwną osobą!
    Przepięknie wyglądasz w tych kropeczkach i paseczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liwia strzał w 10.Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się tu podoba i będę odwiedzała Twojego bloga częściej.

    Zapraszam do mnie: http://marta-dymek.blogspot.com/
    Najnowsze posty dotyczą wyborów Miss Polonia 2012 oraz fotorelacji z pokazu mody młodych i zdolnych projektantów.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki :) podoba mi się zestawienie deseni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie połączyłaś ten sweter!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz;))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dosyć odważne połączenie, ale powiem Ci że naprawdę super

    OdpowiedzUsuń