sobota, 25 maja 2013

Bluzeczka z cekinowym kołnierzykiem Bebe





 Tak, odliczamy! Do otwarcia mojego sklepu zostało 5 dni! Jestem bardzo podekscytowana!
Zostało jeszcze kilka drobnych spraw do dokończenia...ale to już "kosmetyka"..:)
Prace trwały od listopada zeszłego roku...Hmm MEGA DŁUGO!
Nie przypuszczałam, że to tak złożona sprawa. 
Zgranie ze sobą mojej wizji sklepu z wizją grafika, 
później uzgodnienie wszystkich kwestii technicznych, omówienie najmniejszych drobiazgów,o których 
normalnie się nawet nie pomyśli, korzystając z tego rodzaju serwisów.
Efekty będzie można obejrzeć już za kilka dni! Zatem ZAPRASZAM!  


A pod spodem prezentuję mój najnowszy projekt: bluzeczkę z kołnierzykiem typu Bebe
Bluzka ma prosty fason oversize. 
Ozdobą są cekinowe wykończenia kołnierzyka i mankietów. 
Dostępna jest w 3 wersjach.







 





















6 komentarzy:

  1. wersja biało-czrna najbardziej mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodniczka w pepitke oraz w te inne wzorki sliczna! ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie bluzeczki są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka z kokardą i w pepitke , mega!

    OdpowiedzUsuń