wtorek, 7 maja 2013

Sukienka- kimono w 2 barokowych wersjach


Dużo, dużo pracy - stąd moja rzadka tu obecność..Cały wolny czas poświęcam na prace końcowe nad moim sklepem internetowym, moją perełką! Chcę aby wszystko w nim było idealne! Od strony wizualnej po kwestie techniczne. Masa pracy! Ach, już niedługo zobaczycie efekty :)
W międzyczasie prezentuje 2 sukienki z najnowszej kolekcji. Jest to sukienka o fasonie kimona w dwóch wersjach, z tej samej tkaniny. Jak da sie zauważyć - jedna sukienka wzór barokowo-kwiatowy ma na dole. Aby była bardziej strojna dekolt oraz mankiety wykończyłam cekinami. Druga (moja ulubiona) bogaty wzór ma na górze i tutaj nie potrzeba już żanych dodatkowych ozdób. Kolorowe rajstopy dodały wyglądowi charakteru. Sukienki się podobają, z tego co zauważyłam dziewczyny i młode kobiety wybierają te sukienki na komunie, wesela. Wsród Klientek sa również przyszłe mamy :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!















10 komentarzy:

  1. Ta druga sukienka jest cudna!
    Jaki to materiał? jak się to pierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Materiał..hmmm, ciężko jest mi go nazwać-jest bardzo miękki, rozciągliwy, średniej grubości. Myślę,że można prać go normalnie, w pralce. Ale wiadomo, jeżeli chcemy,żeby ubrania, a zwłaszcza sukienki, dłużej ładnie się nosiły lepiej prać je ręcznie.

      Usuń
  2. obie sukienki są piękne <3 a modelka jeszcze piękniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zawsze miło coś takiego przeczytać :)

      Usuń
  3. obie sukienki są bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie świetne, ale chyba ta druga bardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetlna kreacja, Bardzo orginalna

    Zapraszam do mnie http://cutprice.pl/847-telefony

    OdpowiedzUsuń