czwartek, 30 maja 2013

Sklep internetowy Livia Clue!!!


SKLEP LIVIA CLUE JUŻ OTWARTY!!!



W końcu, po wielu miesiącach (na szczęście owocnych pracach) 

otwieram mój własny sklep internetowy!



Już wiele razy pisałam jak bardzo się z tego cieszę!

Dla mnie jako projektantki, jest to bardzo ważne, ponieważ stworzyłam (z pomocą paru osób ;)) miejsce, które idealnie pasuje do stylu moich ubrań i będzie doskonałym tłem do prezentacji moich projektów.

 

Sklep jest wygodny, przejrzysty, łatwy w użytkowaniu.

Znajduje się w nim specjalna zakładka z NOWOŚCIAMI, więc łatwo i szybko 

będzie można obejrzeć moje najnowsze projekty!



Nie zabrakło oczywiście WYPRZEDAŻY, gdzie obiecuję dodawać

ubrania w atrakcyjnych cenach!



W sklepie znalazło się również miejsce na prezentację naszej współpracy

ze znanymi Wam zapewne polskimi blogerkami.



Dla wszystkich osób, które będą chciały spróbować własnych sił 

w projektowaniu bądź mieć swój udział w procesie tworzenia kolekcji

zorganizowaliśmy specjalną akcję "Stwórz kolekcję z Livia Clue"!



KONKURSY - tam znajdziecie wszystkie niezbędne informacje na temat warunków, nagród, a także wyników organizowanych konkursów!




Nie pozostaje mi nic innego jak serdecznie zaprosić Was do 





Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, komentarzy i uwag!

Czekam na komentarze!!!






16 komentarzy:

  1. Bardzo rozczarowuje fakt, że w sklepie brakuje jeszcze asortymentu, brak spodni, sukienki którą ostatnio prezentowałaś na blogu, no i ZERO promocji? Kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komentarz. Z każdym dniem będziemy ulepszać sklep, aby zadowolić wszystkich klientów. Zapraszamy do śledzenie sklepu, niebawem udostępnimy większą ilość asortymentu i obiecane promocje. Pozdrawiamy serdecznie ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie sklep mega :* będę tam zaglądać ;) a tak zapytam ile trzeba mieć oglądalności i obserwatorów aby podjąć z wami współprace ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :)) Dziękuję za przemiły komentarz, oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! :) na pewno będę wpadać :)

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz zagladne do tego sklepu ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great store!

    I have a giveaway ending in under 48 hours! Make sure you check it out here - you could win an Hermes/Homies sweater!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie słyszałam chyba o tym sklepie,zaraz do niego zajrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie gratulacje! i samych sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie kupiłam kolejne 2 sukienki. Mam już 3 i są fantastyczne ;-). Szkoda tylko, że nie mogę otrzymać rabatu ;-).
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że dla stałych klientek są rabaty, może się coś zmieni jeszcze:)

      Usuń
  11. Mam pytanie do tabeli rozmiarów - czy nie są w cm??

    OdpowiedzUsuń