piątek, 12 lipca 2013

BIAŁA KOSZULA - inspiracja miesiąca!



Biała koszula okazała się absolutnym hitem ostatniego miesiąca! Stylizacje z białą koszulą wybierały nie tylko znane osobistości, gwiazdy z pierwszych stron gazet, ale także wiele blogerek chętnie komponowało swoje zestawy wybierając subtelną biała koszulę :)!

Biała koszula połączona zarówno z kontrastującymi częściami garderoby jak i białymi dodatkami, czy też komponowana z bielą od stóp do głów jest świetnym pomysłem na stylizację zarówno do pracy jak i na uczelnie.

Przygotowaliśmy dla Was mix stylizacji z białą koszulą z kolekcji Livia Clue!



  


Koszula - Livia Clue

  




  


Koszula Livia Clue na Warsaw fashion Street ;)!





Koszula - Livia Clue
Legginsy - Livia Clue

Pozdrawiam ;*

18 komentarzy:

  1. Dla mnie biała koszula jest zawsze hitem;)
    Dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam swoją białą koszulę ;) Zdecydowanie hit ;D

    Obserwujemy? Ja już ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, biało koszula jest absolutnie uniwersalna. To jest podstawa szafa każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula :D chociaż dla mnie wszystkie są piękne bo na ich punkcie mam bzika :D
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo tak ta koszula jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest ta kwiatowa marynarka . zapraszam do mnie i licze na komentarz + obserwuje http://welovechocolatecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. biała koszula zawsze na czasie! :) szkoda, ze mam tylko jedną...


    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w każdej kobiecej szafie powinna być przynajmniej jedna biała koszula ...pięknie pokazałyście możliwości jej wykorzystania !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam białe koszule kisess http://annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała koszula to świetna baza wyjściowa do wielu wspaniałych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze ze napisalymy post o tym samym temacie:-) Zapraszam do siebie
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj!!:)
    na początku chciałam podziękować za bardzo pozytywny komentarz, wkrótce chce polepszyć jakość zdjęc i ubarwnić bloga stylizacjami ale cały czas oczekuje aparatu i fotografa:)
    Biała koszula jest rewelacyjnym rozwiązaniem na upalne dni, lekka i zwiewna doskonale współgra z jeansowymi szortami. Sama w swojej szafie mam kilka i jedną z ostatniego zakupu,w której jeszcze nie miałam okazji wyjść, ale mam nadzieje, że będzie dobrze wyglądać z miętową maxi, na która oczekuję:)
    Podoba mi sie Twoje zestawienie!
    serdeznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne koszule a w szczególności ta biala ktora ma monia z 1 wszej foty ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała koszula zawsze jest na czasie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zestawy :)Bardzo lubię białe koszule :)

    OdpowiedzUsuń