środa, 30 grudnia 2015

Nasz wybór: najlepsze z najlepszych sukienek LC w 2015 roku

Przełom starego i nowego roku to czas podsumowań, także w ekipie Livia Clue. W 2015 roku zaproponowaliśmy Wam ponad 40 kobiecych sukienek, w których poczujecie się wyjątkowo przy każdej okazji. Na pewno macie wśród nich swoich ulubieńców, a tymczasem poczytajcie, które modele podbiły szczególnie serca osób tworzących Livia Clue!






"W wiosenno-letniej kolekcji moją faworytką była sukienka STAR Midi Klaudia. Tkanina od samego początku mnie zachwyciła. Ostatnio mam love na granat, do tego dekoracyjny, tapetowy wzór, no i sama wafelkowa faktura tkaniny. Rozkloszowany fason sukienki wraz z tą oryginalną tkaniną tworzą razem całość elegancką, a zarazem ocierającą się o klimaty pałacowe (a damy i księżniczki to jeden z moich ulubionych motywów)  ;)

Druga moja ulubienica to sukienka z jesienno-zimowej kolekcji STAR Midi Aztecka czarna (w przypadku tej sukienki, bardziej podoba mi się akurat wersja czarna niż granatowa). Uwielbiam ornamenty, dekoracyjne wzory na tkaninie. Tutaj najmodniejszy w tym sezonie print: azteckie wzory został wykorzystany jako border zdobiący dolną część sukienki. Sukienka jest charakterna i wyrazista. Kobieta w nią ubrana na pewno zwróci na siebie uwagę wszystkich. Przyznaję, że niewiele widziałam sukienek rozkloszowanych z azteckim motywem. Jest bardzo oryginalna! Poza tym sukienka świetnie nadaję się na co dzień. Zestawiona z czarną, skórzaną ramoneską jest dla mnie ideałem miejskiej wersji kobiety LC".

Liwia Kluza-Pełka, właścicielka i projektantka Livia Clue




"Jeśli lubicie czuć się kobieco w każdej sytuacji, nie martwiąc się czy Wasz strój jest odpowiedni do okoliczności; do pracy, na zakupy, wieczorne spotkanie – to polecam Wam sukienkę STAR Midi Nina  z jesienno-zimowej kolekcji Livia Clue. Jako stylistka wiem, jak ważny jest komfort noszenia odzienia, jakość wykonania, oraz efekt wizualny. Szukając klasycznych i ponadczasowych sukienek, warto postawić na kraciasty motyw (nigdy nie wyszedł z mody :)),  w delikatnej, kremowej otoczce. Sukienkę STAR Midi Nina wyróżniam za uniwersalność, ponieważ wybrany model może nosić zarówno osoba, która ceni klasę, elegancje, jak i osoba komfortowo czująca się w luźnych, codziennych stylizacjach. Sukienka nie jest ekstrawagancka, nie budzi skrajnych emocji, ale nie jest też nudna! Ponadczasowa kraciasta klasyka, w subtelnym, kobiecym wydaniu".

Justyna Polska, stylistka




"Moją ulubioną sukienką z kolekcji 2015 jest bez wątpienia APRIL Midi Wenus Gold. Wyznawczynią szarości we wszystkich odcieniach, a kwiaty w złotym kolorze delikatnie szarość przełamują. Sukienka jest bardzo subtelna, dlatego, żeby dodać stylizacji pazura, bez wahania łączę ją z czarną ramoneską i czarnymi sandałami na wysokiej szpilce. Do tego obowiązkowo czarna kopertówka ze złotym łańcuszkiem, który koresponduje z kolorem kwiatów na sukience. To moja ulubiona stylizacja na wieczorne, letnie wyjście".

Justyna Płaszczymąka, Dział PR Livia Clue


"Zapytana o mój ulubiony model sukienki LiviaClue 2015 długo się zastanawiałam. Po wielu rozważaniach wybrałam ten jeden, wyjątkowy, cudowny model, który najbardziej podbił moje serce.

Sukienka APRIL Midi Wenus Gold. Można ją założyć na każdą okazję, a dodatkami dopełnić stylizację i dopasować ją do rodzaju wyjścia. Srebrna biżuteria doda sukience świątecznego klimatu, szary  kardigan zagwarantuje nam ciepło, a kwiecisty wzór wprowadzi odrobinę wiosennych akcentów w te zimowe, chłodne dni. Złota bransoletka, kryształowa opaska oraz delikatne sandałki idealnie sprawdzą się na weselnej imprezie, gdzie (oczywiście zaraz po Pannie Młodej) będziemy błyszczeć najjaśniej, a przy tym świetnie się bawić w wygodnej sukience, która także, przez swój rozkloszowany krój, pięknie układa się podczas tanecznych piruetów ;) Natomiast niewielki zegarek, karmelowa bądź czarna torebka w połączeniu z sukienką i balerinkami lub nawet białymi trampkami pozwolą mi sprawnie dotrzeć do pracy i oddać się codziennym obowiązkom. Tak...Bez wątpienia jest to moja ulubiona sukienka Livia Clue 2015, która przy każdej okazji zagwarantuje mi wygodę, a jednocześnie poczucie wyjątkowości ;) "

Dominika Meisner, obsługa Klientek i biura LC

Czy zgadzacie się z naszymi typami? Jaki jest Wasz ulubiony model sukienki LC?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz